Všeobecné obchodní podmínky

Centrum systemiky a NLP s.r.o.

I. Výklad pojmů

1.1. VOP – Všeobecné obchodní podmínky upravující práva a povinnosti Poskytovatele a Klienta, jež plynou z uzavřené smlouvy o poskytnutí služeb.

1.2. Poskytovatel - Centrum systemiky a NLP s.r.o., IČO 24151424, sídlem Praha 2 – Nové Město, Vyšehradská 1349/2, PSČ 128 00. Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C, vložka 183381. Kontakt info@systemika-nlp.cz.

1.3. Klient – fyzická osoba nepodnikatel, fyzická osoba podnikatel nebo právnická osoba, jež uzavřela s Poskytovatelem Smlouvu za účelem studia, výcviku nebo poskytnutí jiných služeb z nabídky Poskytovatele, nebo si od Poskytovatele zakoupila e-book nebo knihu.

1.4. Smlouva – Smlouva o poskytnutí služeb uzavřená mezi Poskytovatelem a Klientem, jejímž předmětem je povinnost Poskytovatele poskytnout Klientovy výcvik, výuku a další služby, online kurz, produkty (např. knihy), digitální produkty, nebo digitální produkty s opakovanou platbou dle své nabídky služeb a povinnost Klienta zaplatit za poskytnuté služby cenu. Tato smlouva může být uzavřena přes webové stránky Poskytovatele, nebo v provozovně poskytovatele, případně jiným způsobem po dohodě s Poskytovatelem.

1.5. Obsah Smlouvy tvoří VOP, rozvrh Kurzů (dále jen „Rozvrh“), který uvádí termíny jednotlivých výcvikových hodin a ceník aktuálně nabízených služeb Poskytovatele (dále jen „Ceník“).

1.6. Provozovna – Prvního pluku 12a Praha 8, PSČ 180 00, místo, kde se konají kurzy, výcviky, příp. jsou poskytovány další služby Poskytovatele, případně na jiném místě dle předchozí dohody.

1.7. Kurz – Klientem zvolená výuka nebo výcvik ve skupinovém kurzu pro veřejnost, příp. pro obchodní společnost či individuální setkání v daném čase dle aktuální nabídky Poskytovatele pro příslušné období, a to ve formě prezenční výuky, nebo on-line výuky, zpřístupněných webinářů, případně formou videokonference s tím, že forma výuky může být změněna v průběhu samotného kurzu.

1.8. Digitální produkt – Tímto se rozumí video, e-book, audiobook, či podcast, který je Klientovi přístupný bezprostředně po úhradě Ceny.

1.9. Digitální produkt s opakovanou platbou – Jedná se o produkt na bázi předplatného, který umožňuje po úhradě Ceny předplatného přístup Klientovi do klientské sekce webu, a na kterém je Klient oprávněn bez dalšího sledovat dostupný obsah.

1.10. Ostatní služby – Tímto se rozumí služby individuálních konzultací a koučování, případně skupinové akce (webináře, přednášky, koučování, mentoring, apod.)

1.11. Magnet – Magnetem se pro účely těchto VOP rozumí poskytnutí digitálního obsahu za osobní údaje místo úhrady Ceny.1.12. Web – Jedná se o internetové stránky dostupné na adrese www.systemika-nlp.cz, www.nlpacademy.cz, www.nlpacademy.sk, www.nlpkurzy.cz, www.nlpmasterclub.cz, www.uspesnykouc.cz.

II. Obecné zásady VOP

2.1 Tyto VOP jsou nedílnou součástí uzavíraných smluv mezi Poskytovatelem a Klientem. Vedlejší ujednání jsou platná pouze v písemné formě v jednotlivém případě. V případě domluvených zvláštních podmínek platí tyto VOP jako další v pořadí za zvláštními

podmínkami.

2.2 Nabídky Poskytovatele uvedené v reklamních materiálech, katalozích a na internetu jsou nezávazné a slouží pouze k obecné orientaci Klienta o službách nabízených Poskytovatelem a o cenách, který si vymiňuje možnost změny a opravy tiskových vad a chyb.

2.3 Přihlášením do jakéhokoliv Kurzu, který je organizován Poskytovatelem, Klient stvrzuje, že souhlasí se způsobem výuky a že se seznámil s popisem daného Kurzu.

2.4. Klient bere na vědomí, že v případě, kdy se do jím vybraného Kurzu přihlásí do jeho plánovaného začátku méně než čtyři účastníci, Kurz může být Poskytovatelem zrušen. V takovémto případě bude Klientovi nabídnut náhradní termín předmětného Kurzu s termínem jeho začátku nejdéle do 6 měsíců od počátku zrušeného Kurzu.

2.5. Smlouva je uzavírána na dobu určitou, a to na dobu délky Kurzu dle Rozpisu Kurzů.

III. Uzavření smlouvy

3.1. Není-li domluveno jinak, je Smlouva uzavřena dnem, kdy Poskytovatel přijme objednávku Klienta. V případě, že Poskytovatel přijme objednávku, obdrží Klient dle odst. 3.3. těchto VOP automatickou zprávu. V opačném případě obdrží zprávu, že objednávku Poskytovatel nepřijímá, případně přijímá jen omezeně. V případě, že Klient obdrží zprávu Poskytovatele, že přijímá objednávku jen omezeně, je Smlouva uzavřena dnem, kdy Klient tuto nabídku Poskytovatele potvrdí.

3.2. Objednávku Kurzu je klient povinen vyplnit na internetových stránkách Poskytovatele a následně odeslat prostřednictvím elektronického formuláře Poskytovateli. Takto vyplněná a odeslaná objednávka je závazná.

3.3. Na základě přijaté přihlášky obdrží Klient automatickou zprávu obsahující údaje pro platbu kurzovného, a to v případě, kdy zvolil jiný způsob úhrady než platební kartou. Klient je povinen uhradit cenu Kurzu dle čl. IV. těchto VOP.

3.4. Odesláním objednávky Klient stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi bezvýhradně a plně souhlasí. V takovém případě se tyto VOP automaticky uloží na přístroj, prostřednictvím jímž Klient objednávku odesílá (PC, tablet, telefon či jiné).

3.5. Na základě vzájemné dohody mohou být sjednány též individuální kurzy, jejichž kapacita je omezena na 1 osobu, max 3 osoby přihlášené společně, přičemž podmínky (délka kurzu, termín a cena) budou sjednány individuálně dle konkrétní nabídky a sazby Poskytovatele.

 

IV. Cena, platební podmínky a měna

4.1. Cena Kurzu je zveřejněna na webových stránkách Poskytovatele u každého z nabízených kurzů, případně individuálně sjednána s Klientem nebo formou kampaně se sníženou cenou buď na základě individuální nabídky Klientovi nebo formou reklamy s odkazem, případně jedná-li se o objednání Kurzu formou tzv. objednávkového systému, je tato smluvena mezi Poskytovatelem a Klientem.

4.2. Klient se zavazuje uhradit cenu kurzu ve lhůtě a dle podmínek, jež obdrží v automatické zprávě dle odst. 3.3. těchto VOP, resp. v případě, že zvolil úhradu formou platební karty, bude Klient po odeslání objednávky přímo přesměrován do platební brány k úhradě. Po obdržení platby dle tohoto odstavce VOP obdrží Klient od Poskytovatele daňový doklad.

4.3. Neuhradí-li Klient cenu Kurzu ve lhůtě dle odst. 4.2. těchto VOP, zavazuje se uhradit Poskytovateli smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý, byť jen započatý den prodlení. Neuhradí-li Klient cenu kurzu nejpozději do 1 týdne před začátkem daného Kurzu, je Poskytovatel oprávněn od Smlouvy odstoupit. Za den úhrady se považuje den, kdy bude cena Kurzu připsána na bankovní účet Poskytovatele, není-li sjednáno jinak.

4.4. Slevy nabízené Poskytovatelem platí dle informací uvedených na internetových stránkách Poskytovatele. Jednotlivé slevy a akce se nesčítají.

4.5. Klient se zavazuje uhradit cenu kurzu v měně CZK nebo EUR. Zaplatí-li Klient v jiné měně, než je uvedeno v předchozí větě tohoto odstavce VOP, zavazuje se uhradit dle dodatečné faktury částku, jež bude zohledňovat kurzovní rozdíl a bankovní poplatky s tím spojené.

4.6. Dojde-li k podstatnému zvýšení ceny dle odst. 2.3. těchto VOP, je Klient oprávněn odstoupit od Smlouvy. Odstoupení je povinen Klient Poskytovateli doručit na e-mail info@systemika-nlp.cz nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy bude o zvýšení ceny informován. V opačném případně se má za to, že Klient se zvýšením ceny souhlasí.

4.7. Poskytovatel akceptuje platby prostřednictvím bankovního účtu na podkladě zálohové faktury nebo prostřednictvím platební karty přes platební bránu Comgate. Platební volbu je Klient povinen učinit před uzavřením smlouvy a bez volby platební metody není možné smlouvu uzavřít.

4.8. Klient je oprávněn požádat o úhradu ceny kurzu ve splátkách, přičemž v případě, že Poskytovatel této žádosti vyhoví, je klient povinen uhradit celou cenu sjednaného kurzu i v případě, že se následně rozhodne kurz nevyužít, či jej předčasně ukončit. V rámci vyhovění úhradě ve splátkách je Poskytovatel oprávněn cenu kurzu navýšit o 15%.

V. Práva a povinnosti

5.1. Klient je povinen se před odesláním přihlášky do Kurzu, resp. objednávky řádně seznámit s náplní Kurzu a těmito VOP.

5.2. V případě neúčasti na Kurzu z důvodů ze strany Klienta, nevzniká Klientovi nárok na náhradu zameškaného termínu Kurzu.

5.3. Poskytovatel negarantuje výuku Kurzu stanoveným lektorem. V případě, že je nutná změna lektora, bude tento vždy kvalitativně odpovídat původně plánovanému lektorovi.5.4. V případě, že se do vypsaného Kurzu přihlásí méně jak 4 Klienti, vyhrazuje si Poskytovatel právo Kurz zrušit, případně jeho délku zkrátit o 1/3. V případě zrušení nabídne Poskytovatel

Klientovi náhradní termín předmětného Kurzu s termínem jeho začátku nejdéle do 6 měsíců od počátku zrušeného Kurzu.

5.5. Poskytovatel je oprávněn navýšit kapacitu jednotlivých kurzů. O této skutečnosti není povinen informovat již přihlášené Klienty.

5.6. Když se Klient dostaví později na výuku, než v určený čas začátku Kurzu, doba trvání Kurzu se o takto zmeškaný čas neprodlužuje.

5.7. Klient je oprávněn změnit jím pověřené osoby, jež se mají účastnit Kurzu Klientem objednaným, a to nejpozději do 3 dnů před začátkem Kurzu. Termín začátku Kurzu je možno změnit jen na základě vzájemné dohody Klienta a Poskytovatele.

5.8. V případě neuskutečnění výuky či výcviku daného Kurzu z důvodu nemoci lektora bude dle dohody s účastníky Kurzu poskytnut náhradní termín Kurzu.

5.9. Klient odpovídá Poskytovateli za škodu na majetku, resp. vybavení Provozovny, způsobené svým jednáním. Náhradu takto způsobené škody je Klient povinen uhradit Poskytovateli nejpozději do 5 dnů ode dne, kdy byl k náhradě škody písemně vyzván Poskytovatelem.

5.10. Z vážných důvodů může Poskytovatel zrušit jakýkoliv Kurz i v jeho průběhu. V takovém případě Poskytovatel nabídne Klientovi náhradní termín Kurzu. Klient je oprávněn zrušit termín individuálního kurzu, individuálního koučování nebo mentoringově-koučovací program nejpozději do 7 dní před jeho začátkem. V takovém případě vzniká Klientovi nárok na poskytnutí náhradního termínu daného programu, ale nevzniká mu nárok na vrácení uhrazené Ceny. V případě, kdy však Klient zruší program v kratší době než 7 dní do začátku daného programu je povinen uhradit sjednanou cenu a nevzniká mu nárok na náhradní termín.

5.11. Odešle-li Klient objednávku do Kurzu, resp. dojde-li k uzavření Smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, případně lhůtě kratší, jak čtrnáct dnů přede dnem počátku Kurzu, udílí odesláním své přihlášky výslovný souhlas se započetím poskytování služeb v této lhůtě.

5.12. Splněním potřebných kritérií a požadavků, které jsou pro daný Kurz předepsány, má Klient nárok na vydání certifikátu. Vydání certifikátu je v ceně Kurzu, je-li tak uvedeno v popisu Kurzu.

5.13. V případě, že Klient obdrží studijní materiály, jsou tyto chráněny autorským zákonem. Výslovně se zakazuje jakákoliv forma jejich šíření, kopírování, nahrávání nebo publikování. Materiály jsou výhradně určeny pro soukromé nekomerční využití pro vlastní potřebu klienta za účelem studia bez možnosti jejich dalšího šíření.

5.14. Klientům je zakázáno pořizovat jakékoliv obrazové snímky a obrazové či zvukové záznamy z poskytovaných služeb či poskytovat třetím osobám přístup ke svému uživatelskému účtu či zakoupeným produktům. V případě porušení této povinnosti je Poskytovatel oprávněn bez dalšího ukončit členství, přístup, či účast Klienta. V případě vyloučení Klienta, nemá tento nárok na vrácení uhrazené Ceny.

5.15. Pokud jsou kurzy konány formou videokonferencí, je Poskytovatel oprávněn provádět videozáznam a tento v rámci uzavřené facebookové skupiny zpřístupnit. Pokud Klient se záznamem své osoby nesouhlasí, je oprávněn vypnout kameru na svém přijímači. O záznamubudou Klienti daného kurzu vždy informováni. Oprávnění Klienta na vypnutí webkamery se nevztahuje na případy výslovně uvedené v těchto všeobecných obchodních podmínkách, u nichž je stanovena povinnost mít webkameru zapnutou.

5.16. Dojde-li k porušení povinností plynoucí z odst. 5.13. a odst. 5.14. těchto VOP, zavazuje se klient uhradit smluvní pokutu ve výši 750.000,- Kč, a to za každé jednotlivé porušení dané povinnosti. Klient se zavazuje uhradit smluvní pokutu dle předchozí věty do 5 dnů ode dne doručení písemné výzvy k její úhradě.

5.17. Poskytovatel si vyhrazuje právo vyloučit Klienta z účasti na živé akci, jakož i z online kurzu vč. účasti ve facebookových či jiných sociálních skupinách Poskytovatele či ze skupinových setkání, webinářů apod., pokud Klient narušuje průběh akce, fungování skupiny či setkání či výcvikové akce apod. (např. nevhodným chováním, urážením ostatních účastníků apod.).

VI. Zvláštní ustanovení pro některé služby

6.1. Uzavřený prezenční kurz poskytuje Poskytovatel pouze na základě předchozí písemné smlouvy uzavřené mezi Klientem a Poskytovatelem. Klientem v takovém případě může být pouze právnická osoba. V takovém případě je Poskytovatel oprávněn trvat na úhradě celé Ceny kurzu s dostatečným časovým předstihem nejméně 30 dní před zahájením Kurzu a v případě, že Cena nebude řádně a včas uhrazena, je oprávněn odložit termín zahájení Kurzu až do okamžiku úhrady, nebo je oprávněn od smlouvy odstoupit. V případě odstoupení od smlouvy z důvodů na straně Klienta má Poskytovatel nárok na úhradu 50 % z ceny Kurzu.

6.2. U prezenčního otevřeného Kurzu může být Klientem fyzická či právnická osoba.

6.3. Rekvalifikační kurzy ve spolupráci s Úřadem práce Poskytovatel nabízí kurzy ve spolupráci s Úřadem práce, a to jak prezenční kurzy, které plně hradí Úřad práce, tak online kurzy, u nichž si Klient hradí 18% z ceny kurzu osobně. Tyto kurzy jsou poskytovány v rozsahu stanoveném Úřadem práce v čase uvedeném v popisu kurzu před uzavřením smlouvy.

Registraci ke kurzu je Klient povinen učinit prostřednictvím webové stránky Úřadu práce a následně přes webové strany Poskytovatele. Po uzavření smlouvy týkající se prezenčního kurzu dojde k rezervaci místa na kurzu pro Klienta. Klient bude ze strany Úřadu práce informován, zda Úřad práce provede úhradu Ceny kurzu, když v případě, že nikoliv, je oprávněn od uzavřené smlouvy odstoupit nebo Cenu kurzu osobně, a to nejpozději před zahájením první výuky. Tuto informaci je Klient povinen bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů, ode dne kdy se ji dozví, poskytnout Poskytovateli. Klient je povinen se prezenční výuky účastnit nejméně v rozsahu uvedeném v popisu kurzu. Podmínku účasti ve výuce v prezenčním kurzu je Klient povinen splnit, neboť v opačném případě je Úřad práce oprávněn odmítnout provést úhradu Ceny kurzu, případně požadovat vrácení Ceny kurzu.

Po uzavření smlouvy s Poskytovatelem týkající se online kurzu je klient povinen uhradit zálohu na doplatek kurzu ve výši dle popisu kurzu, když uhrazením této zálohy dojde k rezervaci místa na kurzu pro Klienta. Klient bude informován o tom, zda Úřad práce provede úhradu zbývajícíčásti Ceny kurzu, když v případě, že nikoliv, je oprávněn od uzavřené smlouvy odstoupit nebo doplatek provést osobně, a to nejpozději před zahájením první výuky. Klient je povinen se online výuky přes platformu ZOOM účastnit v rozsahu minimálně 80% a mít po celou dobu výuky zapnutou webkameru a uvedeno v popisu osoby své celé jméno a příjmení. Všechny tyto podmínky musí být splněny kumulativně, neboť v opačném případě je Úřad práce oprávněnodmítnout provést úhradu části Ceny kurzu, případně požadovat vrácení uhrazené části Ceny kurzu.

Klient je povinen se po absolvování výukové části rekvalifikačního kurzu dostavit ke zkoušce v termínu stanoveném Poskytovatelem. Klient bere na vědomí, že úspěšné složení zkoušky je předpokladem pro úhradu Ceny kurzu u prezenční a části Ceny kurzu u online rekvalifikačního kurzu ze strany Úřadu práce. Poskytovatel je povinen Klientovi umožnit bezplatně absolvovat zkoušku v termínu dle popisu kurzu. Klient bere na vědomí, že termín zkoušky je možné posunout nejvýše o 30 dní, jinak Úřad práce oprávněně odmítne provést úhradu Ceny kurzu či části Ceny kurzu, případně bude oprávněně požaduje vrácení uhrazené Ceny kurzu či části Ceny kurzu.

Klient není oprávněn převést právo účastnit se kurzu na třetí osobu.

Klient je povinen po celou dobu od registrace až do úspěšného absolvování rekvalifikačního kurzu být uchazečem nebo zájemcem o zaměstnání, když v opačném případě je Úřad práce oprávněn odmítnout provést úhradu Ceny kurzu či části Ceny kurzu, případně požadovat vrácení uhrazené Ceny kurzu či části Ceny kurzu. O případné změně je Klient povinen bezodkladně vyrozumět Poskytovatele a dohodnout s ním další postup.

V případě, že z důvodů nikoliv na straně Poskytovatele dojde k tomu, že Úřad práce oprávněně odmítne provést úhradu Ceny kurzu či části Ceny kurzu, případně oprávněně požaduje vrácení uhrazené Ceny kurzu či části Ceny kurzu, je Klient povinen uhradit takovou částku osobně, a to do 10 dní ode dne doručení výzvy k úhradě.

6.4. Online kurzy poskytuje Poskytovatel přes platformu ZOOM. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za stabilitu internetového připojení Klienta. Poskytovatel garantuje, že jeho internetové připojení je stabilní na počet účastníků online kurzu. Výuka či její část v rámci online kurzu může probíhat přes členskou zónu na webových stránkách Poskytovatele, kde bude Klientovi vytvořen účet opatřený jménem a heslem a přístupové údaje mu budou zaslány do e-mailu uvedeného v objednávce. Klient není oprávněn tento účet zpřístupnit třetí osobě a je povinen tyto přihlašovací údaje chránit, aby zamezil neoprávněnému přístupu třetích osob.

6.5. Digitální produkty budou Klientovi zpřístupněny po úhradě jejich Ceny nejpozději však do 3 dnů, když Cena se považuje za zaplacenou okamžikem připsání na bankovní účet Poskytovatele, resp. zprostředkovatele zabezpečujícího přijetí platby při platbě kartou. Klient bere na vědomí, že není oprávněn převést digitální produkty na třetí osobu, tedy že je mu poskytována nepřevoditelná licence k jejich užívání. S ohledem na skutečnost, že smlouva je naplněna okamžikem zpřístupnění digitálního obsahu, není Klient oprávněn od této smlouvy odstoupit ani ji jakkoliv jinak zrušit.

Při koupi digitálního produktu může být Klientovi vytvořen speciální uživatelský účet, na kterém mu budou digitální produkty zpřístupněny. Přístupové údaje budou Klientovi zaslány na e-mail uvedený při objednávce, nebo Poskytovatel zpřístupní Klientovi obsah jinýmvhodným způsobem. Způsob zpřístupnění digitálního obsahu je vždy uveden v jeho popisu na webových stránkách Poskytovatele.

Poskytovatel zpřístupní Klientovi zakoupený digitální obsah v nejnovější verzi dostupné v době uzavření smlouvy o poskytování digitálního obsahu s Klientem. Nebude-li v popisu produktu stanoveno jinak, Poskytovatel neposkytuje aktualizace zakoupeného digitálního obsahu, s výjimkou aktualizací, které jsou nezbytné k tomu, aby byl digitální obsah bez vad po celou dobu trvání smlouvy nebo po dobu stanovenou pro poskytování konkrétního digitálního obsahu

Poskytovatelem či po dobu, po kterou to může Klient rozumně očekávat.

Digitální obsah poskytovatele je ve zcela standardních, běžně dostupných formátech (v případě materiálů ke stažení obvykle ve formě pdf, nahrávky ve formě mp3 či mp4, videa jsou šířena obvykle prostřednictvím platformy Youtube nebo Vimeo). Pro užití digitálního obsahu postačuje Klientovi standardní vybavení (hardware s připojením na internet podporující uvedené technologie).

6.6. Digitální produkty s opakovanou platbou jsou Klientovi poskytovány na bázi předplatného, tedy po úhradě dohodnutého období je Klientovi přístupný digitální obsah prostřednictvím uživatelského účtu v členské sekci na webových stránkách www.nlpmasterclub.cz. S ohledem na skutečnost, že smlouva je naplněna okamžikem zpřístupnění digitálního obsahu, není Klient oprávněn od této smlouvy odstoupit ani ji jakkoliv jinak zrušit.

Klient není oprávněn své členství postoupit na třetí osobu, či jí jakkoliv umožnit přístup ke svému uživatelskému účtu v rámci členské sekce. Před uzavřením smlouvy vybere Klient frekvenci opakované platby, a to měsíční, čtvrtletní nebo roční. Opakovaná platba je splatná ve frekvenci dle smlouvy s Klientem a to v ten kalendářní den, kdy došlo k uzavření smlouvy, když Klient výslovně souhlasí s automatickým obnovováním členství ve frekvenci dle Klientem naposled určeného období. Klient je povinen zajistit, aby v tento den měl na bankovním účtu, z nějž provedl úhradu dostatek finančních prostředků pro úhradu opakované platby, nebo provést její úhradu prostřednictvím jiného platebního nástroje, jinak může dojít následující kalendářní den ke zrušení jeho členství v členské sekci. Klient výslovně souhlasí s automatickým placením opakované platby bez nutnosti platbu autorizovat. O každé úhradě členského poplatku bude Klient informován e-mailem a bude mu zaslána příslušná faktura. V případě, že z důvodu nedostatku finančních prostředků na bankovním účtu klienta, nedojde k úhradě, bude Klient informován e-mailem o neúspěšné platně opakované platby spolu s pokyny, jak v tomto případě postupovat, aby nedošlo k omezení poskytování digitálních produktů s opakovanou platbou.

Klient je oprávněn členství kdykoliv zrušit s platností od následujícího výročí smlouvy, a to zasláním e-mailu na e-mailovou adresu info@systemika-nlp.cz s žádostí o zrušení opakované platby. Žádost se považuje za doručenou okamžikem přijetí do e-mailové schránky Poskytovatele. Již uhrazený členský poplatek se nevrací, a to ani v případě, kdy Klient své členství nečerpá, tedy nepřistupuje k digitálnímu obsahu prostřednictvím svého uživatelského účtu.

Poskytovatel je oprávněn jednostranně navýšit opakovanou platbu, a to s předstihem 7 dní před výročím obnovení opakované platby. O tomto je povinen Klienta informovat e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou v uživatelském účtu.Klient výslovně souhlasí s tím, že v případě, kdy si objedná další služby mimo rámec opakované platby, tak Poskytovatel primárně k jejich úhradě použije uložený platební nástroj Klienta.

Klient je oprávněn autorizovat jinou platební kartu k úhradě opakované platby, a to na základě e-mailové žádosti Poskytovateli. Po úspěšné autorizaci jiné platební karty bude tato využívána způsobem dle tohoto odstavce tohoto článku smlouvy.

Klient bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že v souvislosti s autorizací platební karty dojde k uložení platebních údajů o kartě na straně platební brány, k těmto údajům nemá Poskytovatel žádný přístup.

6.7. Ostatní služby jako individuální služby a koučování, nebo skupinové akce budou probíhat online nebo prezenčně dle podmínek uvedených v popisu produktu na webových stránkách Poskytovatele, nebo individuálně sjednaných s Poskytovatelem.

6.8. V případě, že Poskytovatel poskytne Klientovi bonus při uzavření smlouvy, tento bude dostupný buď v termínu dle smlouvy, nebo v případě, že takový termín nebude stanoven, tak nejpozději k začátku kurzu. Tento bonus není směnitelný. Část smlouvy týkající se bonusu je uzavřena s rozvazovací podmínkou a pro případ zrušení smlouvy pozbývá bez dalšího Klient nárok na bonus.

6.9. V případě, že Klient zakoupí produkt označený jako „Balíček“, pak v případě, že jej nevyčerpá z důvodů, které nebudou na straně Poskytovatele, nevrací se mu ani část Ceny odpovídající nevyčerpané části.

6.10. V případě využití Magnetu, je Poskytovatel oprávněn zpracovávat osobní údaje sdělené Klientem i pro jiné účely než pro účely poskytnutí digitálního obsahu. Zpracování osobních údajů se v takovém případě řídí Podmínkami zpracování osobních údajů.

VII. Reklamace

7.1. Klient je oprávněn reklamovat obsahovou stránku Kurzu, pokud faktický stav neodpovídá obsahu uvedenému v popisu nebo smluvené náplni Kurzu Poskytovatele na některé z webových stránek uvedených v čl. I. odst. 1.12. těchto VOP. Reklamace se uplatňuje písemně, a to elektronickou formou na e-mail info@systemikanlp.cz. V písemné reklamaci je nutné uvést její důvod a popsat charakter vad. Pokud uzná Poskytovatel reklamaci Klienta za odůvodněnou, zajistí na vlastní náklady nápravu.

7.2. Důvodem reklamace nemůže být fakt, že byl v kurzu vyměněn lektor, změněno místo konání výuky, nebo její forma, nebo došlo ke změně termínu výuky o nejvýše 6 měsíců od původního termínu uvedeného v popisu produktu či služby.

7.3. Klient je povinen uplatnit nároky z vad u Poskytovatele bez zbytečného odkladu poté, co je zjistí, nejpozději však do 10 pracovních dní ode dne absolvování dané výuky či výcviku daného Kurzu.

6.4. Nároky plynoucí z odpovědnosti za vady zanikají, jsou-li uplatněny opožděně.

 

VIII. Odstoupení od Smlouvy

8.1. Klient, který je spotřebitelem, má právo dle ust. § 1829 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb. odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 kalendářních dnů od uzavření Smlouvy, pokud byla Smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (elektronická přihláška atp.), a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Odstoupení je nutné učinit písemně a nejpozději ve lhůtě 14 kalendářních dnů od uzavření Smlouvy odeslat toto odstoupení před uplynutím dané lhůty na e-mailovou adresu info@systemika-nlp.cz.

8.2. Klient není oprávněn odstoupit od Smlouvy v případě, kdy Poskytovatel poskytl služby dle Smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení dle této Smlouvy, tedy např. u digitálních produktů či digitálních produktů s opakovanou platbou dle těchto VOP.

8.3. Odstoupení je Klient povinen zaslat v písemné podobě Poskytovateli, a to s uvedením svých údajů (jméno, příjmení, trvalé bydliště, variabilní symbol z faktury), označení Kurzu, do kterého se přihlásil a označení čísla bankovního účtu, kam má být cena Kurzu vrácena. Pro účely odstoupení může Klient pro odstoupení od Smlouvy využít formulář pro odstoupení, jež tvoří přílohu těchto VOP.

8.4. V případě, že Klient dle tohoto článku VOP platně odstoupí od Smlouvy, vrátí Poskytovatel přijaté peněžní prostředky do 14 dnů od doručení přípisu vyjadřujícího odstoupení od Smlouvy Klientem, a to stejným platebním prostředkem, který byl Klientem použit pro provedení platby.

 

IX. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

9.1. Klient má v souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“) právo na mimosoudní řešení sporu z uzavřené smlouvy, nedojde-li k vyřešení sporu dohodou stran.

9.2. Pro případ mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je kompetentním orgánem Česká obchodní inspekce. Česká obchodní inspekce - Ústřední inspektorát sídlí v Praze 2, Štěpánská 15. Česká obchodní inspekce - Inspektorát pro Středočeský kraj a Hl. m. Prahu sídlí na adrese Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 (bližší informace na www.coi.cz).

9.3. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů se zahajuje na návrh klienta - spotřebitele a náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si nese každá ze stran sporu sama.

9.4. Klient - spotřebitel může rovněž využít pro mimosoudní řešení sporu platformu online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/ .

 

X. Závěrečná ustanovení

10.1. Klient bere na vědomí, že po dobu pořádání Kurzu (ať již online nebo prezenčně), nebo skupinového setkání (webinář, přednášek, apod.) může být fotografován nebo natáčen. Jakékoliv zpracování osobních údajů, vč. fotografie a obrazového záznamu se řídí Podmínkami zpracování osobních údajů. Klient prohlašuje, že v okamžiku uzavření smlouvy byl o zpracování osobních údajů informován. Klient bere na vědomí a výslovně souhlasí s tím, žetakový záznam je Poskytovatel oprávněn dále využít pro své další účely vč. jeho šíření prostřednictvím sítě internet či emailu v rámci svých podnikatelských aktivit.

10.2. Tyto VOP jsou k dispozici na webových stránkách uvedených v čl. I. odst. 1.12. těchto VOP.

10.3. Vyplněním přihlášky do Kurzu Klient potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, a že s nimi souhlasí. V případě rozporu mezi VOP a jakoukoliv jinou informací poskytnutou Poskytovatelem Klientovi, mají přednost tyto VOP.

10.4. Doručuje-li Poskytovatel Klientovi písemnost prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, zasílá jej na adresu, kterou Klient v přihlášce uvedl jako kontaktní adresu. Pokud si Klient kontaktní adresu nezvolil, bude písemnost zaslána na adresu, kterou Klient uvedl jako své bydliště, příp. místo podnikání či sídlo. Pokud se nepodaří oznámení doručit, považuje se za doručené dodáním na výše uvedenou adresu nebo marným uplynutím lhůty pro vyzvednutí oznámení, i když se Klient o jeho uložení nedozvěděl.

10.5. V případě, že je nebo se stane některé z ustanovení těchto VOP neplatné, neúčinné nebo nevykonatelné, nebude tím dotčena platnost, účinnost a vykonatelnost ostatních smluvních ujednání. Smluvní strany jsou si povinny poskytnout vzájemnou součinnost k tomu, aby neplatné, neúčinné nebo nevykonatelné ustanovení bylo nahrazeno takovým ustanovením platným, účinným a vykonatelným, které v nejvyšší možné míře zachovává ekonomický účel zamýšlený neplatným, neúčinným nebo nevykonatelným ustanovením. To samé platí i pro případ smluvní mezery.

10.6. Pokud tyto VOP nestanoví jinak, řídí se právní vztahy mezi smluvními stranami platnými předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

10.7. Znění těchto VOP je pro smluvní strany závazné. Znění VOP je zveřejněno na webových stránkách uvedených v čl. I. odst. 1.12. těchto VOP. Odesláním objednávky dojde k nabídce automatického uložení VOP v přístroji, prostřednictvím kterého byla objednávka učiněna. Poskytovatel neodpovídá za to, že Klient této možnosti nevyužije.

10.8. Poskytovatel si vymiňuje právo učinit jakoukoli změnu či doplnění obsahu těchto VOP, když každá změna či doplnění nabývá platnosti a účinnosti dnem zveřejnění změněných VOP. V případě nesouhlasu Klienta se změnou obsahu těchto VOP, která zasahuje do práv a povinností ze smluvního vztahu Klienta a Poskytovatele má Klient právo takovou změnu odmítnout, když Poskytovatel má povinnost Klienta o takové změně včas poučit, a smlouvu vypovědět.

10.9. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.11.2024. Veškeré smluvní vztahy vzniklé mezi Poskytovatelem a Klientem ode dne 1.11.2024 se řídí těmito VOP.

 

Příloha č. 1

Centrum systemiky a NLP s.r.o.